Pagina's

donderdag 11 februari 2021

LiftChallenge

Ik zag een leuke uitdaging bij liftchallenge. Ik wilde nog een kaart maken voor mijn nicht die maandag jarig is. En daar heb ik de uitdaging bij gebruikt. Het blauwe gedeelte heb ik eerst gestempeld en toen bewerkt met embossing poeder. Na het verhitten daarvan ben ik er met distress inkt over heen gegaan. Bruine stukjes die de kaart op zijn plaats houden zijn ook zo gemaakt.
Het blauwe gedeelte kan omhoog en dan zie je waar de kat naar zit te kijken. Ook heb ik de naam van mijn nichtje er bij gemaakt. Haar naam is Afra. Heb onderaan nog een tekst gestempeld. Die zie je alleen als het blauwe gedeelte naar boven is geschoven.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

5 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke interactieve kaart! Mooi hoe je van de teksten zelf een achtergrond gecreëerd hebt. Je nichtje is er vast heel blij mee. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

Chantal zei

Super leuke kaart, leuk dat schuif idee.
Groetjes, Chantal S

Kitty zei

Superleuk! Wat goed bedacht met die kat en het visje :) Dat model, lang en smal vind ik ook erg leuk.

Marjan zei

Echt heel leuk bedacht en mooi uitgewerkt, een erg gave kaart voor je nichtje!
Leuk die tekstjes! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Cornelie zei

Hartstikke tof en origineel uitgewerkt!
Ik dacht eerst dat de poes op een duikplank stond. Idee voor de volgende x hihi
Nee, super leuk deze interactieve kaart. Dankjewel Heidie, voor het meedoen met de Liftchallenge!