Pagina's

zaterdag 13 februari 2021

DutchCardLovers

Ik zag bij Dutchcardlovers weer een leuke uitdaging. Ik moest nog een kaartje maken voor iemand die al een poos ziek is en wel een kaart kan gebruiken. De uitdaging is colour blocking. Ik heb de achtergrond gemaakt met distress inkt. De bloemen zijn in dezelfde kleur als de ondergrond gekleurd. En dit is wat ik er van heb gemaakt.
Verder heb ik er nog twee gemaakt voor de voorraad verjaardagskaarten.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

3 opmerkingen:

Chantal zei

Mooie kaarten , de bovenste vind ik helemaal top.
Groetjes, Chantal S

Els zei

Wat een super leuke verjaardagskaarten Heidie. Leuk deze kleuren en dan blokjes van snijden. Nog wel een heel werkje om ze netjes op te plakken.
Fijne zondag en groetjes, Els

Kitty zei

Ohhh, die zijn wel erg leuk zeg! wat heb je de blokjes netjes recht gekregen!