Pagina's

donderdag 25 februari 2021

Dutchcardlovers

Bij Dutchcardlovers stond weer een leuke uitdaging. Het maken van een slimline kaart met bloemen. En dit is mijn inzending. Oranje gedeelte is gestempeld met bloemenstempels en daarna bewerkt met embossing poeder. Daarna heb ik alles bewerkt met inkt. Bloemen zijn met dezelfde stempels gestempeld en daarna ingekleurd. Teksten aan de zijkanten zijn gestempeld met embossing poeder en daarna ook bewerkt met inkt. Daarna heb ik er glossy accents op gedaan.
En nog een voor mijn voorraad. Bloemen zijn zelf gemaakt.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

6 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een mooie "Slimline" bloemenkaart Heidie!
Mooie bloemen heb je gebruikt, zowel op de eerste als de tweede kaart.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Els zei

Wat een prachtige slimline kaarten Heidie. De bovenste vind ik heel bijzonder.
Groetjes, Els

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee hele mooie en heel verschillende kaarten Heidie! Ik vind de bloemen op de tweede kaart wel heel erg mooi, wat een werk. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Marjan zei

Leuk om een schuifkaart te maken ervan, dat rozenknopje wat tevoorschijn piept is schattig! Mooie tinten ook samen met het wit.
De bloemen op je tweede (ook mooie) kaart zelfgemaakt, knap zeg! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Nicole Parmentier zei

Wat een zonnig slimline kaartje is het geworden. Leuk dat hij interactief is door het schuifgedeelte. Ook je tweede kaart is een beauty. Leuk dat je meedeed met onze DCL challenge.

Kitty zei

Geweldige kaartjes weer Heidie, die met zelfgemaakte bloemen is echt prachtig!