Pagina's

zaterdag 19 december 2009

kaartjes gemaakt

Heb ook deze week weer een paar kaartjes gemaakt. De eerste is voor cardpatterns. het is een kleintje geworden.



En dan nog een kaartje voor 2 sketches 4 you. En dit is hem geworden.



en de binnenkant



En verder ben ik deze week in Doorn geweest en daar zag ik leuke patronen te koop. Heb er een paar gekocht. En ben aan de slag gegaan om twee kerstsokken te maken. En dit zijn ze geworden.




bedankt voor het kijken en een fijn weekend

12 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een super leuke sokken zeg! Ziet er echt heel gezellig uit.

Sapipzi zei

Hele mooie kaartjes en die sokken, helemaal te gek!!!

groetjes Margo

Monique zei

Wat leuk die sokken. Ook ik wil ze nog steeds maken, maar de tijd ontbreek me een beetje en wat een super mooie kaartjes heb je gemaakt. Hoop snel je afdrukjes te versturen. ben je niet vergeten. :-)
Fijne zondag

Kathy Martin zei

Great cards! LOVE those stockings! :) Kathy

Laura Davis zei

Super cute! I love how the card opens.
Thanks for playing at 2s4Y!
Laura

Dora zei

De kaarten zijn erg mooi, de sokken zijn zo gaaf, ik heb die ook eens zien liggen, echt top!

chantal zei

hoi heidi
wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt zeg
groetjes chantal

Floortje zei

Wat een leuke kaartjes en geweldige kerstsokken!
Groetjes, Floortje

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes Heidie en die sokken zijn echt te gek!

whoistracy zei

Those stocking are just adorable Heidie!!

Unknown zei

Wat zijn je sokken super leuk geworden! En wat een leuke winkel is Paper and Pictures he. Ik zou er wel vaker heen willen maar ik vind het nog best een eindje rijden. Nu ben in natuurlijk wel altijd verwend geweest met een scrapwinkel op 5 minuten afstand...

Anoniem zei

Papa zegt,
Hierbij een berichtje van uit een donker Ulft. Ik heb even met de kids je site bekeken en vooral de poezen, het ziet er al een stuk beter uit.
Wij hopen dat je vandaag weer leuk hebt geprutst.
Serra mist nu een tant haar eertse.
Groetjes van uit Ulft