Pagina's

donderdag 3 december 2009

veel om te laten zien

Ben afgelopen zaterdag samen met mijn vriendin Brenda naar P&P geweest voor het Magnolia event. Het was weer super geregeld. En de projecten bedacht door Moon waren ook weer super.En het was leuk om alle bekende gezichten weer even te zien. Marga en Jolan bedankt voor jullie kado's. Erg leuk. Hier onder alle projecten die we die dag hebben gemaakt.

het eerste project een uitklapkaart:


Photobucket

Photobucket

Photobucket

het tweede project een receptenmap:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

en tussen door nog een leuke make en take:

Photobucket

Photobucket

en dan het laatste project met de speciale Truike stempel:

Photobucket

Photobucket

Truike en alle andere meiden heel erg bedankt voor de leuke dag.

En ik had de smaak helemaal te pakken, dus ik ben deze week zelf ook weer aan de slag gegaan om kaarten te maken naar aanleiding van de vele sketches die je op het internet kunt vinden.

Dutch card lovers: Dit is geen kaart geworden maar een tasje. Met daarin twee openingen.

de voorkant:

Photobucket

Photobucket

de achterkant:

Photobucket

cardpatterns:
een kaartje om mijn ouders te bedanken voor de vele ritjes naar het ziekenhuis en alle boodschappen en andere dingen die ze voor mij doen nu ik in de lappenmand zit.

Photobucket

close up van de bloemen:

Photobucket

2 sketches 4 you: weer een kerstkaartje voor de verandering.

Photobucket

bedankt voor het kijken en voor alle berichtjes die jullie altijd achterlaten.

14 opmerkingen:

Milnie zei

Prachtige kaartjes weer heidie! Leuk om te zien dat je zo mooie dag heb gehad!

Liefs,

Mélanie

Kathy Martin zei

Such cute cards! :) Kathy

Dora zei

Jeetje jij bent druk geweest ik vind ze allemaal prachtig en die ene met dat venster die wil ik ookgaan maken moet even die dingen halen, gelukkig heeft een winkel in de buurt ze!

Ellen zei

Wow, Heidi, wat een prachtige dingen heb je gemaakt meid!
Ik ben helemaal weg van die truike stempel.... (is het mogelijk dat je een afdrukje voor me maakt misschien???)
Ook je project voor DCL is erg mooi! Leuk dat je weer meegedaan hebt!

Groetjes Ellen

Laura Davis zei

Great work! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

whoistracy zei

Wow! You have been busy Heidie! Love all these little projects- I should make something for my desk now that you've inspired me.

Ellen zei

Hoi Heidie
Zou je mij willen mailen op ellenruberg@home.nl dan kan ik misschien wat met je afspreken over de stempelafdrukjes, praat makkelijker dan op het blog.

Groetjes Ellen

Je@net zei

Wat een super leuke projectjes heb je weer gemaakt Heidie! En zo te zien was het Magnolia Event helemaal geslaagd!

Floortje zei

Leuk dat je zo'n gezellige dag bij P&P hebt gehad en zulke leuke projecten hebt gemaakt. En je kaarten zijn ook weer super.
Groetjes, Floortje

cnelson zei

such cute projects!!

miriam zei

Wat een leuke dingen heb je allemaal gemaakt.
Je idee om er een tasje van ye maken van de sketch van dcl is erg leuk gevonden
Bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

Marianne zei

Prachtige projectjes en kaartjes heb je gemaakt Heidi!
Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Stampidoe@gmail.com zei

wow wat geweldige projecten heb je gemaakt ook je kaartje voor DCL is helemaal leuk bedankt voor het meedoen

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw, Heidi, leuke projecten.:)) Heerlijk he zo'n dagje knutselen.Leuk om de sketch ook in een tasje te verwerken.

Groetjes Rosalien