Pagina's

dinsdag 22 december 2009

kaartjes en cadeautjes gemaakt

Ben weer druk bezig geweest deze week. Moest nog 2 kerstkaartjes maken. Hoop dat ik nu iedereen een kaart heb gestuurd.
Heb de kerstkaarten gemaakt met de sketch op dutchcardlovers.




Ook ben ik aan de slag gegaan met de uitdaging op get sketchy. Je moest een kaartje maken met maar ene kleur. Ik heb voor bruin gekozen met een vleugje roze. Heb niet alleen een kaart gemaakt maar er meteen ook een klein bonbondoosje bij gemaakt. Het patroon van het doosje komt hier vandaan. Zag hem op de blog van Hanneke staan en vond hem zo leuk dat ik hem ook heb gedownload.






ook heb ik nog een bonbondoosje gemaakt om weg te geven met kerst.







bedankt vor het kijken en ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen toe.

17 opmerkingen:

Sapipzi zei

Prachtig gemaakt weer Heidie, en bedankt voor de link naar het bonbondoosje.

groetjes Margo

chantal zei

hoi heidi
schitterende creaties heb je weer gemaakt zeg
groetjes chantal

Chantal zei

Super leuke bonbondoosjes zeg! Dat heb je weer mooi gemaakt.

Marian zei

wat leuk zeg..en nu zie ik pas hoe het doosje aan de onderkant sluit..Echt leuk om als kadootje weg te geven..
:D

groetjes,Marian

Ellen zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt Heidie! Die doosjes zijn echt te gek!
Je kaartjes ook trouwens.
Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL!!!

Groetjes Ellen

Dora zei

Die doosjes zijn zo leuk, ook je kaartje zijn weer mooi geslaagd!
Alvast een fijne kerst en gezond 2010!

anja curvers zei

Prachtig Heidie leuke dingen heb je gemaakt hoor die doosjes zijn allerschattigs bedankt voor het meedoen bij DCL.

Marianne zei

Mooie dingen heb je gemaakt zeg!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Stampidoe@gmail.com zei

Leuke cadeautjes heb je gemaakt en moie kaarten bedankt voor het meedoen met DCL

greetz yvon

Floortje zei

Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe Heidie.
Je hebt weer prachtige werkstukken gemaakt.
Groetjes, Floortje

miriam zei

leuke creaties en kaartjes heb je gemaakt

bedankt voor het meedoen met dcl

groetjes miriam

~amy~ zei

such gorgeous projects!!!! Thanks for joining us over at Get Sketchy!

loes de groot zei

leuk allemaal weer hoor!
en die doosjes....... dis staan ook op mijn verlanglijstje : )

Rosalien Zwackhalen zei

Wat mooi gedaan Heidi, en wat zijn die bonbondoosjes leuk.:))toppie!

Groetjes Rosalien

Je@net zei

Ziet er weer super uit Heidie.
Fijne Kerstdagen gewenst!

Unknown zei

Je bent lekker bezig geweest Heidi! Die doosjes zijn helemaal geweldig :D

Unknown zei

hoi Heidie,

Die doosjes zijn ook prachtig geworden zeg! Erg leuk met die flap aan de voorkant! En die bijpassende kaart erbij, schitterend!

Groetjes,
Riëtta