Pagina's

zaterdag 11 maart 2017

Lift Challenge

Ook deze week staat er weer een hele leuke kaart om te liften op Lift Challenge. Ik maakte de volgende kaart.


Op de vlaggetjes komt de naam van de kleine zodra die geboren is. Alles is met de hand genaaid. De magnolia stempel heb ik ingekleurd met copics. Op de voorkant van het clear vel heb ik voetjes gemaakt.


En aangezien het papier nog niet op was maakte ik ook nog een kaart voor iemand die binnenkort opa en oma worden van een kleindochter



Ik had helemaal de smaak te pakken en maakte nog drie kaartjes voor mijn voorraad. Deze clear vellen heb ik met een embossing folder bewerkt. Ook hier heb ik de stempels weer ingekleurd met copics.



Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.




9 opmerkingen:

Ellen zei

Ik vind ze allen super gaaf...leuk gedaan.
Gr. Ellen

Marjan zei

Wat leuk dat je er meteen een paar maakte, ze zijn allemaal gaaf! Lief die voetjes op de eerste! Dank je wel voor het meedoen met de Lifchallenge.

!neke zei

Ik vind ze super goed gelukt !!!!!
En zo veel !!!!!!
Top !
groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Jhee jij had de smaak inderdaad te pakken! Gaaf zijn ze! Allemaal verschillend ook nog. Maar die met de voetjes is toch mijn favoriet..

Chantal zei

Schitterende kaarten, erg leuk die met de vogeltjes.
Groetjes, Chantal S

Je@net zei

Wauw...wat een super gave serie kaarten heb je gemaakt, Heidie. Vind ze allemaal heel erg leuk geworden!

Margot zei

Meteen een hele serie, superleuk!

Cornelie zei

Jij had de smaak goed te pakken, en maakte gelijk maar een hele serie. Leuk zeg! Schattig dit kaartje met de voetjes. Leuke lift, en dank je wel voor het meedoen!

Marjolijn van Elsberg zei

Echt leuke kaartjes, wat een idee om dat clear materiaal weer eens tevoorschijn te toveren. Heel erg leuk!