Pagina's

dinsdag 30 januari 2024

Liftchallenge

Heb ook nog de tijd gevonden om een kaart te maken voor Liftchallenge. Zit met longklachten thuis en moet het rustig aan doen van de huisarts. En ik krijg rust van hobbyen dus dat heb ik fijn gedaan. De uitdaging is het volgende: Plak stroken papier naar keuze op acetate en snijd hieruit een vorm. Door 3-D tape te gebruiken creëer je het 'Floating' effect. Het is een valentijnskaart geworden voor een vriendin. Weet dat ze hier niet kijkt dus kan hem hier wel plaatsen. En dit is mijn kaart geworden.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties

7 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een lief kaartje Heidie. Leuke techniek idd met dat acetaat, ik heb er een paar kerstkaartjes mee gemaakt het afgelopen jaar. Natasha Foote heeft er wel filmpjes van geplaatst op YouTube.

Nicole Parmentier zei

Oei longklachten, dat klinkt niet goed Heidi! Gelukkig heb je wel de puf om kaartjes te maken. Deze is superlief met het hartje! Je vriendin is er vast heel blij mee. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

Marjan zei

Wat leuk dat hart met het schattige konijntje erbij, mooi kaartje! Fijn dat je lekker kan hobbyen en meedoet met de Liftchallenge. Beterschap, Heidi!

!neke zei

Super cute je kaart !!!!
groeten Ineke

Je@net zei

Erg lief kaartje, Heidie.
En beterschap gewenst!

Marjolijn van Elsberg zei

Hopelijk inmiddels wat opgeknapt. Ik hoor van veel mensen dat ze ziek zijn momenteel. Superleuk kaartje met dr floating techniek.

Cornelie zei

Schattig kaartje geworden, dankjewel! Heel veel beterschap. Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!