Pagina's

vrijdag 14 juli 2023

Dutchcardlovers

Ik zag bij Dutchcardlovers een mooie uitdaging om cijfers te gebruiken op je kaart. Ik wilde nog een kaart maken voor onze grote vriend die volgende week 5 wordt. Dus daarvoor heb ik de uitdaging er maar eens bij gepakt. Het is een doosje geworden wat je plat kunt versturen. Heb het cijfer 5 en zijn naam terug laten komen. Hij is gek op super helden en op hondjes. Dus daar paste deze stempels perfect bij.En dit is mijn uitwerking.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave card in a box met die stoere hondjes. Heel leuk gemaakt en de jarige zal er zeker blij mee zijn.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Dat is nog eens een gave kaart voor de vijfjarige, vol met zijn helden! Heel leuk, Heidi en dank je wel voor het meedoen met DCL.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat mooi gedaan!! Die zal hij vast geweldig vinden. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Els zei

Een super leuke kaart voor je grote vriend en wat leuk met deze piratenhondjes.
Groetjes, Els

Kitty zei

Nou daar ben ik dan eindelijk Heidie. Wat een leuke kaart is dit, hier wat meer te zien dan op het forum.

Ik ben even aan het zoeken geweest waarom ik jou niet in mijn leeslijst krijg. Geen idee hoe dat komt. Ik stond op jouw blog wel als volgend maar in mijn eigen profiel stond je niet in de lijst van blogs die ik volg. Raar toch? Ik heb me nu bij jou afgemeld en opnieuw aangemeld als volgend. Eens kijken of het nu goed gaat.

Ik ga nog even verder neuzen bij je hoor :)
Groetjes!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schattig kaartje.