Pagina's

dinsdag 14 februari 2023

Dutchcardlovers

Ik zag bij Dutchcardlovers weer een leuke uitdaging. Namelijk om een valentijnskaart te maken met de kleuren die in het plaatje stonden. Ik heb drie dezelfde kaarten gemaakt voor mijn knutsel vriendinnen. En dit is de kaart geworden.
Het plaatje met de pinguïns is ingekleurd met copics. En het plaatje is er alleen in het midden opgeplakt met een strookje cardstock. Zodat het wat kan bewegen. Hoop dat de kleuren die ik heb gebruikt ook goed te herkennen zijn. Bedankt voor het kijken en voor alle reacties

8 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Leuk om te zien dat er steeds meer valentijnskaartjes in Nederland naar vriendinnen worden gestuurd. Deze exemplaren zijn super en zullen vast een welkome verassing zijn voor je vriendinnen. Dankjewel voor je leuke bijdrage aan de Dutch card lovers challenge!

Els zei

Leuke kaart Heidie en zo schattig zijn de pinguïns.
Groetjes, Els

Marjan zei

Je vriendinnen boffen! Het zijn heel gave kaartjes, Heidi. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Kitty zei

Schattig kaartje Heidie. Leuk papier en het stempeltje is ook om te zoenen ;) Je hebt er wel weer werk van gemaakt zeg!

Ellen zei

Wat een schattige Valentijnskaart Heidie!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

anja curvers zei

Een heel erg schattig kaartje Heidi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Marjolijn van Elsberg zei

WAt leuk je weer eens op mijn blog te zien Heidi! En wat een leuke kaart heb je gemaakt, die pinquins, te schattig!!!

anja curvers zei

Zo'n schattig kaartje zeg heel erg lief en een leuk model. Bedankt voor je deelname aan. DCL.