Pagina's

vrijdag 9 april 2021

Marianne design blog

Ik zag op de blog van Marianne design een leuke uitdaging om een ronde kaart te maken. Kaart is voor iemand die gek is op honden. En ik heb er een ronde easelkaart mee gemaakt.
gebruikte materialen zijn: wit cardstock, celebration designpapier blok, CR1542 (bloemetjes), LR0677 (basis van de kaart), LR0650 (grasrand), COL1464 (hondje en strikje op cadeau) en de tekst is van de set verjaardags gedichtjes. Cadeau is een stukje rest papier dat ik heb uitgeknipt en versierd. Verder heb ik nog stipjes gezet met een pearl-pen. Bedankt voor het kijken en voor alle reacties

12 opmerkingen:

Els zei

Weer een leuke kaart Heidie en dit designpapier is ook erg leuk. Ik heb nog wat restjes van dit designpapier en kan het niet wegdoen omdat ik het nog steeds leuk vind.
Fijne weekeinde en groetjes, Els

jolanda creatief bijtje zei

lief kaartje
bedankt voor het meedoen aan de ronde kaart challenge
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD

Suzan zei

Wat een mooie ronde kaart Heidie! En een schattig hondje erbij!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

De Hobbyzolder zei

Lieve kaart met het hondje en het (nog steeds) mooie designpapier
Leuk dat je meedoet met de "ronde kaart" Challenge!
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Chantal zei

Super mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Judith zei

Onwijs leuk kaartje geworden.
Top dat je mee doet met onze "ronde" challenge.
Groetjes van Judith
DT- Marianne Design Challenge blog

Wilma zei

Wat een MOOI easelkaartje is dit Heidie met die MD'tjes.
Liefs Wilma ☺☺☺

Henriët zei

Wat een super vrolijke kaart!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Heidie!

Wybrich zei

Super leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Anita zei

Wat een heerlijk fleurige en gezellige kaart.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een lief kaartje Heidi, dankjewel voor je reactie. Ik ben een beetje aan het opkrabbelen gelukkig.