Pagina's

donderdag 28 januari 2021

Dutchcardlovers

Ik zag bij Dutchcardlovers weer een leuke uitdaging. Ik heb er twee setjes van 2 kaarten mee gemaakt. Achtergrond is bij de kaart met 50 jaar getrouwd gemaakt met reepjes designpapier. De Hoera is de achtergrond gemaakt met washi tape. Hoera is een vaste stans. 50 jaar zijn allemaal losse letters en de ringen die in elkaar gevlochten zijn heb ik zelf gemaakt van verschillende ronde stanzen. Met deze set wil ik graag mee doen aan de challenge.
En deze had ik ook nog gemaakt.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

3 opmerkingen:

anja curvers zei

Mooie serie kaarten hoor, leuk gedaan zo. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Ellen zei

Super leuke kaarten Heidie met de uitgestanste paper strips! Beide kaartensets zien er lekker vrolijk uit en contrasteren mooi met het kraft!
Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van DCL.
Groetjes Ellen

Els zei

Dit zijn hele leuke setjes kaarten Heidie en wat leuk dat je meteen maar 2 setjes gemaakt hebt.
Groetjes, Els