Pagina's

vrijdag 12 april 2024

Dutchcardlovers en liftchallenge

Ik heb deze week de uitdagingen van Dutchcardlovers en Liftchallenge gecombineerd. Bij Dutchcardlovers heb ik de kleuren oranje, blauw en groen gekozen om te gebruiken. En bij Liftchallenge was de uitdaging om twee verschillende stencils te gebruiken. Het grootste gedeelte van de kaart heb ik een stencil gebruikt om een geruite achtergrond te maken. Bij het kleinere witte gedeelte heb ik een stencil gebruikt om confetti te maken. Ik heb nog een stempel toegevoegd en her cijfer 21 omdat de jarige 21 wordt.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties

5 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuk kaartje met de nieuwsgierige koe!

Kitty zei

Leuke kaart Heidie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke kaart, heel leuk met al die kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Een heel vrolijk en feestelijk kaartje voor een 21 jarige! Helaas is de techniek niet helemaal toegepast zoals hij bedoeld is in de liftchallenge. Neemt niet weg dat het een superleuk kaartje is!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een leuke combinatie van de 2 challenges! Ik herken de kleurtjes zeker. Leuk dat je meedoet met de DCL challenge! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️