Pagina's

woensdag 16 maart 2016

kwartaal challenge creatijd forum februari,maart,april

Op het creatijd forum is weer een leuke challenge van start gegaan.
En de opdrachten voor de maand februari zijn:

* Gebruik de kleuren roze en rood;

Ik had al een andere kaart gemaakt met de kleuren roze en rood. Maar heb daar ook iets groen bij gebruikt. Daarom toch maar deze kaart gemaakt. Touwtje is gekleurd met mijn copics. En de vlinders zijn geponst uit het achtergrond papier dat ik heb gebruikt.

 
En dit is de kaart die ik eerst had gemaakt.
 

* Maak een lay-out met een sketch van ons forum en vermeld welke je hebt gebruikt;

Een pagina voor mijn jaarboek. Ik heb deze sketch gebruikt.

 
En dit is de layout die ik er mee heb gemaakt
 
 
 


* Maak een foto van je gevulde tote/tafel-tasje/pennenzakje of hoe jij je basis-gereedschappen dan ook bewaard en laat deze aan ons zien;

Mijn tote die ik op mijn bureau heb staan. Daarin zitten het gereedschap wat ik veel gebruik.


* Gebruik een ovaal;

Een kaart voor mijn voorraad gemaakt. Op de voorkant van de kaart zit het ovaal



* Kies een beschreven techniek van ons forum;

Ik heb de techniek gebruikt waarbij je aluminiumfolie op papier plakt en dat dan bewerkt met een embossing folder. En dit is de kaart die ik er mee heb gemaakt



* Gebruik bandensporen/voetsporen.

Bandensporen uitgesneden met mijn silhouette. De auto en de letters zijn ook uitgesneden met de silhouette. Kaartje is voor mijn voorraad als een van de neven of nichten zijn/haar rijbewijs haalt.


Bedankt voor het kijken en voor alle reacties

dinsdag 16 februari 2016

scrap 'n chat hobbyvision

Op 2 februari was er weer een leuke scrap 'n chat bij Hobbyvision. Heb ook weer meegedaan en er een kaart voor mijn nichtje van gemaakt. Gisteren is ze 16 jaar geworden. Zondag hebben we het gevierd en heb haar de kaart gegeven dus kan de kaart hier eindelijk laten zien.





Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.


valentijnskaarten

Ik heb voor mijn knutselvriendinnen een valentijnskaart gemaakt. Heb voor alle drie de kaarten de zelfde mal en de zelfde papierlijn gebruikt. Toch zien ze er alle drie andere uit.


 

 

 
En voor onze lieve vriendin Brenda heb ik ook nog een kaart gemaakt.
 
 
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.



dutchcardlovers

Ik zag een mooie sketch op het blog van DutchCardLovers. En heb er een valentijnskaart mee gemaakt. hartjes zijn in het midden vast genaaid.


Bedankt voor het kijken en voor alle reacties




dinsdag 9 februari 2016

Scrapppers Anonimous kaarten challenge

Op het forum van Scrappers Anonimous is de kaarten challenge van deze maand om een kaart te maken met het volgende thema: Omdat het volgende week carnaval is en iedereen dan zeer uitbundig gekleed gaat en een gek masker op zet wil ik graag een heel vrolijk kaartje zien. flink uitpakken dus, denk aan kleur, maskers, clowntjes noem maar op.

Ik heb een kaart gemaakt met vrolijke kleuren en een plaatje dat echt carnaval uitstraalt. Heb het plaatje gekleurd met copics. Gebruik gemaakt van glitterpennen en embossingpoeder. De postzegels heb ik uitgestanst uit papier en een postzegel is bestempeld, op de andere heb ik 50 opgeplakt die ik heb uitgestanst. Daarna nog een klein randje om de rand van de postzegel gezet.



Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.





vrijdag 5 februari 2016

glazen geëtst en schort bewerkt

Ben samen met Annelies aan de slag gegaan om glazen te etsen. Heb zelf een waxine lichthouder bewerkt met daarop een hart en daarin 50 voor mijn oom en tante die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn. Annelies heeft ook een paar glaasjes bewerkt. En dit is het resultaat van onze glaasjes


Annelies had de smaak te pakken en heeft zelf nog een glaasje bewerkt om cadeau te geven aan een stel dat pas is gaan samen wonen.



Ik heb van de week een zwart schort gekocht en dit bewerkt met flex folie (gekocht bij creatijd). Heb gebruik gemaakt van effen flex folie en glitter folie. En zo ziet mijn schort er nu uit.


Zak van het schort heb ik ook bewerkt.



Bedankt voor het kijken en voor alle reacties. En Annelies bedankt voor de gezellige dag.



vrijdag 22 januari 2016

challenge HobbyVision

Op het blog van HobbyVision is de uitdaging om een creatie met hartjes te maken. Kreeg van iemand de opdracht om een kaart te maken voor een echtpaar dat 50 jaar getrouwd is. En dit is mijn kaart geworden.


De rand aan de bovenkant zit vol met hartjes. Net zoals de rand die om het plaatje zit.
En nog wat detail foto's zo kun je de rest van de hartjes ook zien.


 
Heb op de linkerkant twee hartjes in elkaar verweven. En in de hekjes zitten ook hartjes. Op de rechterkant zitten twee hartjes met daarop de voorletters van het bruidspaar. Verder heb ik er nog wat takjes en wat bloemen op verwerkt.
 
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.