Pagina's

zondag 24 juli 2022

Marianne design

Ik zag bij Marianne Design een mooie kleuren uitdaging. Ik wilde nog een kleinigheidje maken voor een collega die met pensioen gaat. Ik heb de kleuren gecombineerd met wit. Het is een cadeau setje geworden. Een kaart en een doosje waar chocolade in kan. de kaart:
het doosje (idee komt van een van mijn knutsel vriendinnen) met daaraan nog een label.
En het geheel samen.
En de volgende spullen heb ik gebruikt: wit, rood, blauw, groen en oranje cardstock. slimline kaart CR1563 , bloemen CR1517, vaasjes LR0694, labeltjes CS1029, rood lint. Bedankt voor het kijken en voor alle reacties. Mijn collega heeft het setje inmiddels ontvangen en was er erg blij mee. Ze heeft veel mooie cadeaus mogen ontvangen voor haar pensioen

12 opmerkingen:

Els zei

Een super leuke creatie en leuk met dat doosje erbij.
Groetjes, Els

Je@net zei

Wat een super leuk setje om cadeau te geven, Heidie. Erg mooi gemaakt!

Kitty zei

Wat een leuk setje zo bij elkaar! Best een pittige uitdaging met deze kleuren, maar je hebt er iets moois van gemaakt 👍🏼

Suzan zei

Supermooi gemaakt Heidie!
Bedankt voor het meedoen met de kleuren Challenge!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog

Judith zei

Je kaartje is prachtig geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "Kleurenpallet" Challenge.
DT Marianne Design Challenge Blog
Groetjes van Judith.

jolanda creatief bijtje zei

leuke doos
bedankt voor het mee doen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog MD

Anita zei

Een leuk combinatiesetje Heidi.
Was je collega er blij mee?
Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

Gr. Anita
MDblog

Marjolijn van Elsberg zei

Hey Heidi, dit berichtje had ik gemist. Wat leuk gemaakt, ik ben inmiddels ook met pensioen maar niet zo'n leuke cadeautjes gekregen hoor. hihi. Wel meer tijd om te frobelen en te bloggen nu dus ik kom vaker langs.

Aniet zei

Superleuke creatie Heidie,
bedankt voor het meedoen met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Wybrich zei

Super mooie creatie.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Henriët zei

Wat een leuk setje maakte je voor je collega. Leuk dat je onze challenge gebruikte als inspiratie.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Marjolijn van Elsberg zei

Echt .ooi gemaakt en vrolijke kleuren ook
Groetjes Marjolijn