Pagina's

dinsdag 12 januari 2021

Winters project

Na dat het vakantie album klaar was ben ik aan mijn volgende uitgebreide project begonnen. Ik heb het big project van scraptaculair gemaakt. Alles behalve de inkt, lijm en tape zat in het pakket. Drie keer in de week stond een nieuwe aflevering online met daarin duidelijke uitleg en filmpjes. Ik heb veel geleerd over wat er allemaal kan met distress en oxide inkt. Hier de foto's van het project.
Papier aan de buitenkant is zelf gemaakt design papier.
Dit zie je als de deksel opent
De bol die in de doos zit kun je ook bovenop zetten
De voorkant. Je zet er een stuk in en daar achter leg je er een lampje in zodat alles oplicht.
Als je het buitenste deel opent komt er een boekje naar boven. Dit is aan beide kanten zo
Een van de zijkanten
Andere zijkant
boekje met wat blaadjes waar achtergrond zelf van gemaakt is.
Andere boekje met daarin een landschap met schudmateriaal er in.
Dit waren een heleboel foto's. Was ook een best project om te maken. Maar ik heb er van genoten. Ik ben inmiddels alweer met volgende project van scraptaculair bezig.

5 opmerkingen:

Kitty zei

Wow, die is mooi geworden!

Els zei

Heel mooi doosje geworden.

Annemarie zei

Erg mooi geworden Heidie!

Wiebine zei

oh die ziet er prachtig uit Heidie, heel erg mooi geworden en wat een werk. Daar mag je trots op zijn.

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een leuk project was dat he, ik heb er ook zo van genoten!