Pagina's

zondag 18 december 2016

al lang niks meer laten zien

Ik heb al lang niks meer laten zien. Heb de laatste tijd ook niet veel gemaakt. Eerst druk met studie en nu druk om werk ervaring op te doen. Wat ik de laatste tijd wel heb gemaakt laat ik jullie nu zien



Kaartje voor mijn moeder die 70 is geworden. Het idee komt van Yvonne.





 
Verder heb ik nog een kaart gemaakt voor de verjaardagslijst van het creatijd forum. Deze kaart heb ik naar Kitty gestuurd.
 
 
En deze kaarten mocht ik allemaal zelf ontvangen voor mijn verjaardag. Het was een feestje om al die enveloppen open te maken.
 


 
Dit was het even voor nu. De rest laat ik in een volgend blog bericht zien.

Bedankt voor het kijken en voor alle reacties



1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Wat is het een mooie boekje geworden, onwijs fijn dat je het gelinkt hebt, bedankt.

Ziet er ook vrolijk uit je gekregen kaarten.

Groetjse yvon