Pagina's

vrijdag 20 november 2015

HobbyVision scrap-n-chat

18 november was er weer een scrap-n-chat bij HobbyVision op Facebook. Ik heb het de volgende dag gemaakt. En dit is mijn uitwerking er van. De hints en de maten van het papier staan inmiddels ook op hun blog. Ik heb zelf wit papier gebruikt als basis en papier van studio light gebruikt als designpapier. Verder versierd met stanzen die ik heb uitgestanst uit glitterpapier en craft papier. Paar plaatjes en teksten zijn ook van studio light. Ook heb ik gebruik gemaakt van foamball clay.


 

 
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.






3 opmerkingen:

Els zei

Dit is ook een pracht kaart.
Leuk gemaakt hoor.
Groetjes, Els

Kitty zei

Geweldig Heidie, vooral die uitklap-hertjeskaart, helemaal super!

Chantal zei

Heel mooi kaartje , heb hem ook opgeslagen om een keer te gaan maken.
Erg mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Chantal S