Pagina's

woensdag 4 juni 2014

Scrappers Anonimous

Op Scrappers Anonimous is de uitdaging om een kaart te maken met de kleuren geel/oranje/rood en een basis kleur en er moet een zonnetje op de kaart zitten. Ik heb voor de kleur wit gekozen als basis kleur. Ik heb de teksten gestempeld op een witte basis kaart. Hier heb ik de kleuren rood, oranje en geel voor gebruikt. De tekst is uitgestanst uit wit papier. Opgeplakt op een strook oranje papier en daarna gemat op rood papier. Het zonnetje is zelf gemaakt en geplakt op een stukje sheet. De rand van de kaart heb ik geborduurd met wit garen.


een detail foto.


Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

2 opmerkingen:

Brenda zei

Een hele mooie kaart en ik weet zeker dat diegene die hem krijgt er erg blij mee zal zijn.x

Brendaxx zei

Oh die is super geworden! Ik ben nog steeds aan het nadenken over die challenge bij SA ;)