Pagina's

vrijdag 16 mei 2014

Scr@p-Cards Challenge Blog

Bij Scr@p-Cards Challenge Blog is deze week de uitdaging om een doosje of zakje te maken. Voor mijn neefje Isai heb ik een cadeau gemaakt. Het idee komt uit het blad kadoosjes. Alles is zelf gemaakt van craft papier. Het papier komt uit een kit. Daarin zaten ook stickers van robotten. Die heb ik bewerkt met glossy accents. De radars heb ik uitgestanst en daarna bewerkt met flitter glue . Zo krijgen ze een soort glim laagje. Ik heb een kleur gebruikt waar verschillende kleuren inzitten, zo krijg je een mooie effect.


Twee detail foto's van de buitenkant en zo kun je zien dat de strik er af kan.


een aantal foto's hoe de binnenkant er uit ziet. Het binnenste doosje kan je er uitschuiven. Daar kan het cadeau in.


Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

5 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een super leuk doosje en zo'n lekker stoer papier.
Groetjes, Chantal

Je@net zei

Wat super gaaf, Heidie.
Een ontzettend leuk en stoer doosje!
Helemaal goed voor een jarige Job.
Fijn weekend!

Anoniem zei

Wat een superleuk doosje!! Het is zo al een mooi cadeautje. Groetjes Sylvia

Kitty zei

Super, wat een geweldig leuk kadoosje. Die strikken vind ik gaaf bedacht!

Anita van Merode zei

Wow, super gaaf!!! Ik heb het blad ook. Leuk blad, ook ik heb er al iets uitgemaakt. Maar dit is echt top!! WOW!! Prachtige kleuren!
Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
Groetjes DT lid Anita