Pagina's

vrijdag 22 maart 2013

Kaartjes-Inspiratie ChallengeBlog

had van de week al een kaart gemaakt met de sketch op Kaartjes-Inspiratie ChallengeBlog. Maar ik had de uitdaging niet goed gelezen. Ik had alleen voor de kleur blauw gekozen en het moest blauw en roze zijn. Aangezien ik nog wat wilde maken om iemand te bedanken heb ik de sketch nog een keer gemaakt. Deze heb ik gebruikt om een tasje te versieren. Alles is weer met de hand genaaid. De mooie vogelstempel heb ik gewonnen met een candy bij Diny. Diny, heel erg bedankt voor de mooie stempel. Ik heb de stempel gestempeld op wit papier en ingekleurd met copics.




En een detail foto van de voorkant. Helaas lijken de rozen hier niet zo roze als ze in het echt zijn.



En de achterkant van het tasje heb ik ook versierd. Hier alleen gebruik gemaakt van roze papier, pearlpen, een pons, tekststempel en wederom een vogel stempel. In het tasje gaat nog wat lekkers om iemand te bedanken.



Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

12 opmerkingen:

Je@net zei

Wat ziet dat er super schattig uit, Heidie!

CreaSjouk zei

Prachtig zeg, heel mooi gemaakt!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie.
Groetjes Sjoukje

Sabine zei

Mooi tasje Heidie en ook erg mooie kleuren. Liefs Sabine

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Heidie.


Liefs Riet.

Annelies zei

Mooi kaartje! Lekkere zoete kleurtjes :-)

Unknown zei

Hallo Heidie! Prachtige kaart heb je gemaakt! Het afdrukje zo lief! Mooi ook met die roosjes.Dank je wel voor het meedoen met Kaartjes-Inspiratie-Challenge blog! groetjes Willie

Kimmie zei

Hoi Heidi

Ik vind je kaartje prachtig geworden en ben blij dat je nog een nieuwe creatie hebt gemaakt.
Heel erg bedankt voor je bijdrage aan KIC Challenges.

XXX Kim

Anja zei

Wat een lieve kaartjes!!

jandokan zei

Super leuk tasje Heidi
Bedankt voor het meedoen aan de KIC challenge!

Groetjes Anja

Diny Sprakel zei

Bedankt Heidie voor dit mooie tasje en de lekkere eitjes. Groet Diny

Else-Marie Post zei

Wat een heerlijke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt! Word er helemaal blij van:) Het resultaat van het kaartje en tasje zijn beide erg leuk. ~Liefs Else-Marie~

Lida zei

Wat een mooi kaartje en een super tasje heb je gemaakt!!!

groetjes Lida