Pagina's

woensdag 13 maart 2013

dutchcardlovers, elke kaart een feestje

Ik heb deze week de uitdaging van dutchcardlovers ( een sketch) gecombineerd met de uitdaging van elke kaart een feestje (wit met pastel) gecombineerd. Ik heb alleen gebruik gemaakt van wit cardstock en licht roze designpapier.  De roos heb ik zelf gemaakt van lint. De vlinders zijn gestempeld en daarna verhoogd opgeplakt. De kleine swirls heb ik gemaakt met een pearlpen. En dit is mijn kaart geworden.



bedankt voor het kijken en voor alle reacties. Ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen.

7 opmerkingen:

Angèle zei

Dat prachtige bloemetje fleurt zeker op! Mooi kaartje Heidi! Dank je wel dat je weer meedoet bij DCL.

Margot zei

mooie kaart Heidie! bedankt voor het meedoen met de dcl!

anja curvers zei

Mooi kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

Ellen zei

Dan combineer ik hierbij het commentaar voor DCL én EKEF! ;-)
Wat een leuke uitwerking van de opdrachten!
Bedankt voor je deelname aan DCL én EKEF!.
Groetjes Ellen

Peggy zei

Het is een heel mooi kaartje geworden.
Bedankt om mee te doen met de uitdaging van EKEF.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Roelien zei

prachtige kaart, bedankt voor het meedoen bij EKEF

Tinie zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!!
Bedankt voor het meedoen aan deze uitdaging van Cards&Scrap Challengeblog (voorheen Elke Kaart een Feestje!)
Groetjes Tinie