Pagina's

woensdag 6 februari 2013

dutch magnolia chickies

Bij Dutch Magnolia Chickies is de uitdaging om ook de binnenkant van je kaart te versieren. En aangezien ik nog een kaart wilde maken voor iemand die wel een kaartje kan gebruiken heb ik deze uitdaging gebruikt om de binnenkant ook te versieren.

De voorkant van de kaart.


Detail van de voorkant.


De binnenkant van de kaart. Het idee vond ik op op blog van Diny. De beschrijving heb ik hier vandaan.


Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

15 opmerkingen:

Brenda zei

Wat een mooie kaart zeg! en de binnenkant is super!
succes met de Challenge
x Brenda

marijke zei

kom met de trein eens langs bij jou wat een schitterende kaart joh mooi dat paars, hou ik wel van

scrapdictive zei

Ontzettend leuk gedaan!

Unknown zei

ohh heidie, wat een schatje is het geworden.

jolanda zei

wow wat een super mooie kaart

Unknown zei

Super mooie kaart en wat een aparte binnenkant, ga ik zeker eens kopieren.

Lischa zei

wat een prachtige kaart en leuk zo in het paars met lila ,heel mooi gedaan.Groetjes jolanda

bmartes zei

Wauw wat een prachtige kaart.
Van buiten en van binnen!
Mooi die paars/lila tintjes!
Liefs,
Arja

Norma zei

Heidie, gorgeous card! I love purple. Beautiful colouring of the two adorable Tildas. Love the layout of your card front. Lovely DP's and flowers. Love the diecuts in the inside. Terrific job on the card!
Hugs,
Norma

Petra || 18elf.nl zei

Wat een vrolijkheid, zo met dat paars :-D

Plony zei

Wauw, je binnenkant van je kaart is bijna nog mooier dan de buitenkant....dat wordt moeilijk kiezen als hij wordt neergezet welke kant in het gezicht moet staan.Heel leuk gedaan en dankjewel voor deelname bij DMCC, lieve groetjes, Plony.

miriam zei

wauw schitterende kaart en mooi gedaan aan de binnenkant
Ik heb inmiddels mr linky weer goed gezet nu is je kaart wel zichtbaar
bedankt voor het meedoen met DMCC
gr miriam

Jokecreatief zei

Wat een schitterend kaartje, mooie kleuren en een aparte kaart op deze manier gesneden.
groet Joke.

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
En wat een mooie kleuren zijn dit
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Lieve groetjes Marianne

Anneke. zei

Wat een prachtige kaart. Hele mooie kleuren. Mooi geheel met dit modelletje.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.