Pagina's

donderdag 1 november 2012

lift challenge

heb deze week weer mee gedaan aan de challenge bij liftchallenge. Het is een kaart geworden voor iemand die dit weekend 19 jaar word. Vandaar een beetje een stoere jongens/mannenkaart. Heb papier van Authentique. De kleine letters heb ik bewerkt met embossingpoeder. Had namelijk niet de juiste kleur letters. De grote letters heb ik bewerkt met clear embossing poeder. Is alleen niet goed te zien op de foto.
en een paar detail foto's.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

14 opmerkingen:

bmartes zei

Ha Heidie, wat een leuke kaart en zulke mooie kleuren! Prachtig he dat stoere papier van Authentique?
Liefs,
Arja

jolanda zei

mooi gelifd

Je@net zei

Mooie liftkaart, Heidie, lekker stoer!

Cornelie zei

Leuke lift heb je gemaakt. idd een kaart met een stoere look!
Dank je wel voor het meedoen!

Marjan zei

Ik vind je lift echt heel gaaf! Zo leuk dat je er een mannenkaart van hebt gemaakt. Mooi! Fijn dat je weer meedoet met onze challenge.

Brenda zei

heel erg mooi Heidie.
groetjes x Brenda

Henriëtte zei

Prachtige kaart en wat een mooie kleuren combi......

Nelly zei

Mooie Kaart is het geworden..
Papier vind ik ook zo mooi.
Geslaagde lift



Groetjes Nelly

Nadine zei

Het is zeker een stoere kaart, super Heidie, mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen!

Carola zei

Supermooie kaart heb je gelift. Leuk detail die "b" op het rozet.
Groetjes Carola (gastdesigner)

Carola zei

Supermooie kaart heb je gelift, leuk detail die "b" op het rozet.
Groetjes Carola (gastdesigner)

Kitty zei

Leuke mannenkaart Heidie, die kleuren zijn prachtig zo samen!

Kitty zei

Leuk dat je mij ook bent gaan volgen Heidie! In mijn sidebar staat trouwens een envelopje, als je wilt kan je me mailen. Mijn mailadres staat (stond) ook op de lief-en-leedlijst en ik zit op Facebook.

Cora Hoekstra zei

Ik vind dit zulk gaaf papier, staat bovenaan mijn wensenlijstje. Een mooie stoere kaart is het geworden.