Pagina's

dinsdag 6 november 2012

christmas Challenges

Ik heb deze week weer een kaart gemaakt met de sketch bij Christmas Challenge. Vorige keer was ik te laat om mijn kaart te plaatsen. Dit keer ben ik gelukkig nog op tijd om mijn kerstkaart te laten zien.
En nog een paar detail foto's. Het jasje van het meisje en de oren van het hondje heb ik bewerkt met flock poeder. De lantaarn is bewerkt met sneeuw en distress embossingpoeder. De tekstlabel is ook bewerkt met sneeuw en met glossygel. Heb het label er een beetje gekreukt opgemaakt. het afdrukje is ingekleurd met copics.
Zal ook nog even de kaart laten zien van de vorige challenge die ik na het sluiten van de challenge nog heb gemaakt omdat ik het een leuke uitdaging vond.
Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

11 opmerkingen:

Wiebine zei

mooi kaartje zeg, je hebt lekker zitten borduren zie ik, staat goed,
groetjes,
wiebine

Cora Hoekstra zei

Heidie, wat is tie leuk en wat heb je er een hoop techniekjes op los gelaten. En wat een leuke stempel is het die bij de magnolia ink zat.

Wilma zei

Hoi Heidi, wat een leuk kaartje zo in het groen!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS en graag tot de volgende keer!
groetjes, Wilma

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Heidie.

Liefs Riet.

Els zei

Een hele mooie kaart en wat grappig met al die stiksel. Wat een leuke tekststempel heb je gebruikt.
en die ondste vind ik ook heel mooi.
Groetjes, Els

Brenda zei

heel erg mooi. succes met de challenge.
x x Brenda

Monique zei

Leuke kaartjes zeg! ik vind vooral de eerste erg leuk, leuke details!

Je@net zei

Wat een schattige kerstkaartjes heb je weer gemaakt, Heidie!

Kitty zei

Ooo, die zijn leuk zeg! Van het weekend scones bakken zeker he? whahaha ;)

scrappingtwins zei

leuke kaarten en grappig om dat "sneeuw" erop te verwerken

groetjes de twins

Margot zei

wat staan er weer een hoop mooie kaartjes op je blog! deze groenige is 1 van mijn favorieten!