Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

verjaardag Brenda

Vandaag is onze vriendin Brenda jarig. En dat vraagt natuurlijk om een kaartje. We zijn vorig jaar samen met dolfijnen wezen zwemmen dus vandaar een toepasselijke kaart. In het water zwemt een kleine dolfijn. Die heb ik gemaakt door een stempelafdruk in te scannen en dan verkleind af te drukken. De binnenkant is ook aan een kant versierd. Dat heb ik gedaan met een soort airbrush systeem. Voor de rest heb ik alles met de hand genaaid en er kleine waterdruppels op gemaakt. Van de schelpen heb ik sommige iets verhoogd opgeplakt of iets opgebold. De skecht die ik gebruikt heb voor de kaart heb ik bij Helma vandaan. Zij heeft erg leuke sketchen op haar blog staan.





Brenda hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

Bedankt voor alle reacties en neem gerust eens een kijkje op de blog van Brenda en laat een felicitatie achter.

2 opmerkingen:

Brenda zei

Hoi Heidie,
in het echt is de kaart nog veeeel mooier !!!
Dank je wel. Erg leuk met dat douchegel erin. net echt water

Groetjes Brenda

Riet zei

Wat is deze kaart ook prachtig gemaakt.

Liefs Riet.