Pagina's

maandag 18 juni 2012

fotocursus/kaart

Ben sinds kort samen met mijn vader een fotocursus aan het volgen. Nu hebben we deze week de laatste les. En ik wilde graag wat maken om de fotograaf Heini die de cursus geeft te bedanken. Kreeg van Loes een stans van een fototoestel. Het is een fototoestel geworden met als merknaam Heini. Dat is namelijk de naam van de fotograaf die de cursus geeft. En daar heb ik vorige week deze kaart mee gemaakt. Kan nu namelijk niet scrappen omdat ik vorige week weer geopereerd ben.



En hier een foto om jullie te laten zien wat ik heb geleerd met de fotocursus.Ben benieuwd of jullie kunnen zien wat voor een plant ik op de foto heb gezet.



Bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

3 opmerkingen:

Brenda zei

Hoi Heidie
wat leuk gedaan die camera kaart!
en een hele mooie foto van een ....brandnetel. hihi
Gelukkig prikt het op het scherm niet zoals in het echt.
Groetjes Brenda

Je@net zei

Wat een prachtige foto, Heidie! Zo te zien heb je heel wat opgestoken bij de lessen! Mooi joh! Ook het kaartje voor de fotograaf is erg leuk geworden!
En natuurlijk nogmaals beterschap gewenst!

loes de groot zei

hahaha leuk enne tis een brandnetel!