Pagina's

donderdag 21 juli 2011

karen's Doodles

Heb ook deze week weer meegedaan aan de challenge bij karen's Doodles. Had afgelopen weekend lekker samen met mijn vriendin Brenda zitten te kleuren bij haar thuis. Ze had een aantal plaatjes uitgeprint zodat we meteen met kleuren konden beginnen. Moest er alleen nog iets mee maken. En dat is dit doosje geworden. Het papier is van Marianne Design. Ik was uitgekozen om designer voor een dag te worden. Kreeg een mooi pakketje thuis gestuurd en heb dat gebruikt om dit doosje te maken. het doosje is voor mijn vooraad. Kun je altijd een kadobon of geld in doen voor een verjaardag of voor een andere gelegenheid.

de achterkant van het tasje:



De voorkant van het tasje:



bedankt voor het kijken en voor alle reacties.

11 opmerkingen:

Jackie zei

Gefeliciteerd met de Designer voor 1 dag !!

En wat een super schattig tasje is dit geworden !!

Riet zei

Heel mooi gemaakt Heidie.

Liefs Riet.

scrappingtwins zei

wat een leuk doosje, en altijd handig om een kado in te verpakken.
Leuk die stempel

groetjes de twins

scrappingtwins zei

wat een leuk doosje, en altijd handig om een kado in te verpakken.
Leuk die stempel

groetjes de twins

roelie zei

heel erg leuk doosje heidie

en gefeliciteerd met designer vor A day

ik ga het ook nog doen

misschien heel dom maar wat heb je nu gekregen het papier ik zie het niet zo nameijk hi hi mischien kijk ik er over heen.

groetjes roelie S

Johanna zei

Leuk doosje!
Groetjes, Johanna

Renata van Miltenburg zei

Het is een prachtig doosje maar volgens mij heb je niet het patroontje van onze opdracht gebruikt... Daarom moet ik hem helaas uit de opdracht verwijderen, het spijt me!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Kitty zei

Wat een schattig doosje!

Kitty zei

Leuk is-tie Heidie!

Je@net zei

Wat super, Heidie! Doosje is erg leuk geworden!

sylvana zei

ziet er geweldig uit