Pagina's

dinsdag 29 juni 2010

kaartjes

Buiten is het te warm en binnen is het lekker koel, dus wat kun je dan beter doen dan een paar kaartjes maken.
Vandaag viel mijn prijs op de mat die ik gewonnen had met dutchcardlovers. En dit is de prijs. Madebymaly bedankt voor de prijs.



En natuurlijk ben ik deze week ook weer aan de slag gegaan met de sketch op dutchcardlovers. Heb weer twee kaarten gemaakt met deze sketch

De eerste is een kado envelop geworden.



De tweede is een onderdeel van een easelkaart.Er staat nog geen tekst op. Laat het blanco tot ik weet waar ik hem voor ga gebruiken.



Op de site van hobbystempels zag ik ook een leuke sketch. En je kunt er een hele mooie prijs mee winnen. Neem eens een kijkje op hun blog. Voor veel inspiratie. Ook hier heb ik weer twee kaarten mee gemaakt.

de eerste is onderdeel van de easelkaart.




en de tweede is een trouwkaart geworden. Er staat nog geen tekst op zodat ik hem ook voor een huwelijksjubileum kan gebruiken.



En op doubledutch zag ik ook een leuke uitdaging. Ook hier heb ik weer twee kaarten mee gemaakt.




bedankt voor het kijken. En voor alle reacties.

24 opmerkingen:

Claudia zei

Wowwww, ze zijn allemaal even mooi! Je hebt goed je best gedaan zeg. En wat een leuk cadeau dat je gekregen hebt n.a.v. de challenge bij DCL. Mijn felicitaties nog.
Groetjes, Claudia

Milnie zei

gefeliciteerd met je prijs en ik vind je kaartjes echt allen helemaal geweldig!!

liefs

Marga zei

Mooie kaartjes Heidie

Groetjes Marga

Top 2000 2019 zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt, de doubledutch kaarten vind ik de mooiste.
Super dat je een prijs hebt gewonnen, gefeliciteerd !

Vera zei

Lekker productief geweeest zo te zien!
Zijn erg leuk geworden hoor!

groetjes

vera

Dora zei

Leuke prijs...jammie
Je kaarten zijn weer errug mooi, de middelste is echt bloedje mooi!

Erica zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Heidie! Leuk dat je meedoet met de Double Dutch challenge :D

Groetjes,
Erica

miriam zei

Wauw zeg je bent goed bezig geweest vandaag.
Allemaal mooie kaarten geworden.
Ook een leuke prijs die je gewonnen hebt.

bedankt weer voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

juanita zei

Gefeliciteerd.De kaartjes zijn stuk voor stuk SCHITTEREND!!!!

Groetjes,Juanita.

Ellen zei

Wow, je bent weer reuze druk geweest, wat een prachtige kaarten!
Gefeliciteerd nog met je prijs, hij is echt wel de moeite waard zo te zien....
Leuk dat je weer meegedaan hebt.

Groetjes Ellen

simone zei

wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.
vindt dat bruidje met het bruidsmeisje een hele mooie stempel, dat is er zeker 1 uit een kit???
Groetjes Simone

Unknown zei

Leuk!!!!!
En die prijs! Gaaf man!

Lfs!

chantal zei

schitterede kaatrjes heidie
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Heidie,prachtige stempels en papier,mooie kleuren.

Liefs Riet.

=SANT= zei

jaaaa!! ik zie je envelop!
leuk geworden! top!! ik ben gelijk volger geworden.


groetjes sandra

Wendy zei

Wat een mooie kaartjes en die kado envelop ziet er ook erg leuk uit

groetjes wendy

Rosalien Zwackhalen zei

Gave kaartjes weer Heidie, je bent lekker op dreef.:)) Fijn om te horen dat de prijs goed gearriveerd is.
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Wendy ten Hove zei

Hoi Heidie,

Wauw! Jij bent lekker bezig geweest!!! Wat een super leuke projecten heb je allemaal gemaakt!! Die onderste vind ik vooral helemaal super, wat een heerlijk vrolijke kleuren! En erg leuk papier. Het idee van het beplakken van de envelop zo, als cadeau envelop vind ik ook erg leuk, heel mooi gemaakt! Super!!

Groetjes, Wendy

anja curvers zei

Mooie kaarten weer hoor en nog gefeliciteerd met je prijs ziet er goed uit hoor. bedankt voor het wederom meedoen met DCL.

simone zei

heidi kom even op mijn blog kijken, er staat iets op je te wachten.
groetjes simone

Ria zei

Hoi Hoi, gefeliciteerd met je prijs en wat heb je ontzettend leuke kaartjes gemaakt
complimenten !!!

magnoliagirl zei

wat een leuke kaartjes seg!heb je heel knap gedaan!

groetjes kelly

scrappingtwins zei

wat heb je leuke kaarten gemaakt, helemaal super

groetjes de twins

Je@net zei

Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt, Heidie!
En veel plezier met je prijs....maar dat zal wel lukken!