Pagina's

donderdag 22 oktober 2009

kaartje cardpatterns

Ben ook deze week weer aan de slag gegaan met de sketch op cardpatterns. Het is deze keer weer een kado tasje geworden. Waar ik dan in de enveloppen het kado kwijt kan.






Verder ben ik druk bezig met onze vakantie foto's in te plakken. Maar daar kan ik jullie nog niks van laten zien. Dat doe ik pas als het klaar is. En tussendoor wil ik nog een aantal kaartjes maken voor de vele verjaardagen die er de komende maanden aankomen.

Bedankt voor het kijken.


6 opmerkingen:

whoistracy zei

Beautiful Heidie! I love how you flipped the sketch. The embossing is gorgeous.

Ilonka zei

Hoi Heidie wat een smooi papier heb je gebruikt echt prachtig en je kaartje vind ik te gek!


Groetjes ilonka

chantal zei

hoi heidie
wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt;) echt erg leuk
liefs chantal

Dora zei

Dat heb je slim bedacht, ik heb er geen moment aan gedacht om er een flap van te maken, heel erg gaaf gedaan!

marga zei

Wooh, die is mooi geworden!!!
Enne..........ik ben er waarschijnlijk wel met het event. En de week ervoor als het boek uitkomt ben ik er ook zaterdags.

Je@net zei

Ziet er weer super uit Heidie!