Pagina's

vrijdag 29 mei 2009

kaartje en kado doosje

Ben afgelopen maandag geopereerd aan mijn voet, dus ik zit met mijn pootje hoog. Kan gelukkig nog wel een beetje scrappen. Mijn voet is nu zo dik ingepakt.



vanmiddag gaat dat dikke pak verband er af.

afgelopen weekend zijn we ook nog naar de dierentuin geweest met onze nichtjes. Daar heben we genoten van het mooie weer en van de dieren. Hier een paar foto's om een idee te krijgen.






Ook ben ik nog aan de slag gegaan met de sketch op 2 sketches 4 you. Ik heb er een kaart mee gemaakt en een kado doosje. En dit is het geworden.




bedankt voor het kijken en geniet van het lekkere lange weekend

2 opmerkingen:

Unknown zei

I am so happy you managed to make a card for us Heidie even though you are all bandaged up! We wish you a speedy recovery.
Hugs
Kazan

Kim Sonksen zei

I can only second what Kazan said - so glad you created your wonderful card for this weeks sketch, despite your injury.
Hope you get better soon and we hope to have you play along with us again next week