Pagina's

vrijdag 17 april 2009

sketch cardpatterens

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer. Wij zijn eerste paasdag naar de dierentuin geweest in Overloon. daar heb ik weer mooie foto's kunnen maken. En ook heb ik nog tijd gevonden om de sketch op cardpatterns te maken.
Ten eerste heb ik een kaart gemaakt voor onze vriendin waar we eerste paasdag hebben gegeten. Brenda het was erg gezellig.



Ook heb ik nog twee kleine kaartjes gemaakt voor aan twee kado's wie we zondag mee nemen als we naar onze vakantie vrienden gaan.



Ook had ik nog een kaartje gemaakt voor mijn petekind die afgelopen dinsdag al weer
6 jaar is geworden



En ik heb nog een kaartje gemaakt voor Luna die van de week 1 jaar is geworden.



Morgen ga ik samen met Marije en Jeanet naar P&P. daar gaan we ons lekker in de watten laten leggen. heb er al helemaal zin in. En mijn spulletjes liggen ook al klaar.

Fijn weekend


2 opmerkingen:

marga zei

Hoi Heidi

Vond het supergezellig vandaag, of heb ik teveel gelachen??

groetjes Marga

Je@net zei

Mooie kaartjes Heidie!!
En wat een leuke dag hebben we gisteren gehad hè!!