Pagina's

vrijdag 13 maart 2009

sketch cardPatterns

Ben deze week ook weer aan de slag gegaan met de sketch van CardPatterns. En dit zijn mijn twee uitwerkingen geworden. Een van de kaarten is gemaakt op een frosted clear card en de andere is gemaakt op een giftcard holder. je kan hier kado kaarten in stoppen om aan iemand te geven. Beide kaarten heb ik ook weer bij ShortCuts vandaan. het uiltje is trouwens een stempel die ik heb gestempeld op een stuk karton van een doos. En daarna heb bewerkt met glimmermist.




Bedankt voor het kijken. Ik ga morgen samen met mijn vriendinnen naar de knotsgekke kaarten dagen. heb er al zin in. lekker shoppen en ideetjes opdoen.
Fijn weekend

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Both cards are cute and I like the colors and papers you used for the one using the CP sketch. Nice job and thanks for playing along this week.

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes Heidie!

Floortje zei

Mooie kaarten Heidi. Enne...de knotsgekke kaarten dagen...dat klinkt als veel plezier! Ben benieuwd hoe je het hebt gehad.
Groetjes, Floortje