Pagina's

maandag 9 maart 2009

kaartje 2s4y en kaartje al la nancy

Het is weer maandag dus ik ben weer aan de slag gegaan met de sketch op 2 sketches 4 you. Het is een eenvoudig kaartje voor een kennis die na een poos te hebben samen gewoond nu weer alleen gaat wonen. En dit is mijn kaartje geworden.



Ook met de bonus sketch heb ik een kaartje gemaakt. het kaartje is voor een jongen van elf jaar oud die in het ziekenhuis heeft gelegen. Het kaartje is gemaakt op een frozen clear card van Shortcuts. Erg leuk om mee te werken. En dit is hem geworden.



Ook had Nancy weer een leuke workshop op haar blog staan. En dit is mijn uitwerking van haar workshop geworden.



bedankt voor het kijken en voor alle berichtjes die jullie altijd achter laten

10 opmerkingen:

~Nancy~ zei

Oowww.. wat heb je weer een mooie dingen gemaakt zeg.. echt juweeltjes! Superbedankt dat je de tijd hebt genomen om wat met mijn workshopje te doen joh.. jouw versie is echt super geworden.. mooi ook zo met dat rood!!! Nogmaals bedankt en tot heel gauw! Liefs Nancy

Nicole Maki zei

I really like the distressed house and the soft colors you used.

Great job.

~dawne zei

Great group of cards you have. Love your house...thanks for joining us this week.

Laura Davis zei

Very very cute Heidie! Thanks for playing!
Laura

Ewonne zei

Some great cards here! They're all just gorgeous ♥

Joke zei

Leuke kaarten, Heidie. Vooral de transparante kaart vind ik erg mooi. Super materiaal om mee te werken.

Savitri zei

Cute card!!! The house is great, love it!!

Ingrid zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Heidie. En leuk om te zien dat je meteen met een kaart van ShortCuts aan de slag bent gegaan.

cnelson zei

fabulous cards!

Anoniem zei

Wonderful cards!...HUGS...SK :)