Pagina's

donderdag 29 januari 2009

kaartje gemaakt

De schoonzus van mijn vriendin Brenda is dit weekend uitgeteld dus ben ik maar alvast begonnen om een kaartje voor hun te maken. Ik heb al een kaartje voor een meisje klaar. Moet er nu nog een maken voor een jongen. Want ik heb geen idee wat het wordt. Heb een sketch gebruikt van 2 sketches 4 you. Vind ze altijd erg leuk om te gebruiken. In de cirkel komt dan de naam te staan en in het roze vierkant de geboorte datum.



en een paar detail foto's.




Bedankt voor het kijken. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend.

5 opmerkingen:

Laura Davis zei

Very pretty! Thanks for playing:)
Laura

Anoniem zei

hoi,

ik kom wel weer eens een kijkje nemen,kan ik ook gelijk eens zien hoe je nou een foto op het web krijgt.

groet moi.

Unknown zei

Love this color combo ~ adorable take on Laura's sketch!!

Lea L. zei

Cute card! Love the trim! Great job with the sketch!

~Lea

Unknown zei

Adorable! I love the flowers!