Pagina's

zaterdag 16 augustus 2008

award gekregen


Kreeg vandaag van jeanet deze award. Dank je wel, Jeanet.
De regels van deze award zijn:
1. de winnaar mag deze logo op haar blog plaatsen.
2. je moet de persoon waar je hem van hebt gekregen linken.
3. nomineer op zijn minst 7 blogs
4. plaats een link van deze blogs op je eigen blog
5. laat een berichtje achter op de blog van de personen die je genomineerd hebt.
Ik wil de award graag aan de volgende personen geven:
Ingrid, Brenda, Joke, Marga, Petra, Rieni ,Marga

3 opmerkingen:

Marga zei

Dank je wel!!! Ga eens kijken wie ik nomineer................ik vind er echt zoveel gaaf!!!

Je@net zei

Gefeliciteerd met je award Heidie! Je hebt 'm verdiend!!

Joke zei

Heidie, ik voel me zeer vereerd en verkeer in goed gezelschap. Bedankt.

Groetjes, Joke