Pagina's

maandag 23 juni 2008

nog een kaartje a la Nancy

Heb zo'n inspiratie gekregen door de workshop van Nancy dat ik er nog een heb gemaakt.

Papier is van S.E.I. en dan de lijn Jolie Chocolat. Verder papieren bloemen (merk onbekend)en de grote bloem heb ik zelf gemaakt door een bloem van chipboard over te tekenen en de letters zijn van american crafts en dan de velvet stickers.En dan nog een knoopje en een knopspeld uit mijn knopendoos.Bedankt voor het kijken. Ik ga zo eerst de batterijen van mijn camera opladen. Want als het goed is gaat mijn man morgen samen met mijn moeder met een luchtballon mee. Duimen jullie voor goed weer.

4 opmerkingen:

Janny zei

deze is ook prachtig geworden Heidie!

Anoniem zei

he heidie
ziet er weer prima uit he!! ik duim voor goed weer morgen
veel plezier dan. Brenda

Je@net zei

Vind 'm super leuk Heidie!!!

~Nancy~ zei

Oowww.. wat is tie leuk geworden.. zo leuk om te zien wat iedereen met het workshopje doet..!! En superleuk dat je de tijd hebt genomen om wat met mijn workshopje te doen!!! BEDANKT! XXX