Pagina's

zondag 6 april 2008

DOM kaartjes gemaakt

Ik liep een klein beetje achter met de DOM kaartjes. Maar mijn achterstand heb ik nu weer ingehaald.

Dom week 11: Het woord was Humor. Dat was niet zo moeilijk. Elke zondag is het weer
lachen geblazen langs de lijn bij het zevende van VIOD.
(voorkant)DOM week 11
DOM week 11: (achterkant) Photobucket
DOM week 12: Je favoriete plekje in de wereld. Dat zijn er zoveel. Thailand,
Disneyland, Turkije. Maar er gaat toch niets boven thuis.
DOM week 12

DOM week 13: Je beste vrienden. Dat zijn Femke en Brenda. Vandaar dit kaartje
met een foto van een vakantie in het Heijderbos. Het is altijd
gezellig met zijn drieen.
DOM week 13

DOM week 14: Color/kleuren. Ik heb er voor gekozen om niet mijn lievelingskleur
te gebruiken. Maar om een quote te gebruiken. Namelijk You Color My
World. Met achterop een tekst over kleuren.
DOM week 14

DOM week 15: Things I Love. Dingen waar ik van hou. Dat zijn o.a mijn man, de katten
scrappen en nog veel meer.
DOM week 15

Bedankt voor het kijken. En nog een fijne dag vandaag.

2 opmerkingen:

Janny zei

wooow prachtige zijn je DOM kaartjes geworden!!

Je@net zei

Je kaartjes zijn weer super Heidie en veel plezier in Disney!!