Pagina's

dinsdag 4 maart 2008

getagged door Marga

Ik ben getagged door Marga.

4 banen die ik heb gehad:
1. vakantiewerk als schoonmaakster
2. productiemedewerkster
meer banen heb ik niet gehad of het was maar voor een dag

4 films die ik heb gezien:
1. forrest gump
2. the adams family
meer films kan ik zo niet bedenken. Ben niet zo'n filmkijker

4 steden die ik heb gezien:
1. Londen
2. Parijs
3. Bangkok
4. Berlijn

4 plaatsen waar ik heb gewoond:
1. Silvolde
2. Doetinchem
In meer plaatsen heb ik niet gewoond

4 t.v. programma's die ik graag kijk:
1. De Pfaffs
2. Eigen huis en tuin
3. Medische programma's
4. Spoed

4 radiozenders waar ik naar luister:
Luister eigenlijk alleen maar radio op het werk. En het ligt er aan wat er op het werk voor zender op staat.

4 favoriete recepten:
1. pasta
2. Chinees
3. pizza
4. Gehaktbal

4 plaatsen waar ik zou willen zijn:
1. Disneyland Parijs
2. China
3. In een grote scrapbookwinkel met een hele dikke portemonnee
4. Thuis

Ik denk dat iedereen al wel getagges is. Maar mocht je je geroepen voelen vul dan ook dit lijstje in.

2 opmerkingen:

Marga zei

Hee, wat leuk Heidie dat je hem ook hebt ingevuld. Leuk om zo al die verschillende antwoorden te lezen :)

Hanneke van der Linde zei

HAha! Ook le3uk om van jou te lezen!

Groetjes!