Pagina's

zondag 24 februari 2008

kaartjes gemaakt en DOM kaarten

Ik heb dit weekend weer een aantal kaarten gemaakt. En dit zijn ze.
Deze zijn voor mijn voorraad.




Deze twee zijn voor twee mensen van het voetbalelftal waar mijn man is speelt.


En verder liep ik een beetje achter met de Dock of me kaartjes. Dit zijn ze geworden:
week 7: count your blessings

de tekst is een beetje persoonlijk, dus die laat ik niet zien.
week 8: you are so special to me.

ook deze tekst is erg persoonlijk (gaat over mijn man)en laat ik dus ook niet zien.
week 9: Who or what do you miss...

Dit kaartje gaat over mijn opa en oma. Aan mijn oma heb ik helaas niet zo heel veel herinderingen. Maar aan mijn opa des te meer. Ik heb er dan ook een heleboel jaren tegenover gewoond. Samen boodschappen doen, samen tussen de middag brood eten. En nog veel meer.

Bedankt voor het kijken.

5 opmerkingen:

Ingrid zei

Zo, jij bent lekker bezig geweest. Ziet er allemaal goed uit. Het kaartje voor de nieuwe woning is m'n favoriet.

Wendy zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt je hebt de smaak te pakken zeg

groetjes wendy

Janny zei

leuke kaarten heb je gemaakt Heidi en je DOM is ook moooi!

Je@net zei

Ziet er allemaal weer super uit Heidie!!

Scraps from a boy zei

Wat een leuke kaartje heb je gemaakt... geweldig allemaal zeg!

XOXO Peter