Pagina's

zondag 11 november 2007

kaartjes gemaakt en een kado voor mijn moeder

Ik ben van de week druk bezig geweest om het kado voor mijn moeder af te maken. Heb een oud fotoalbum van mijn moeder mee genomen en daar aan aantal foto's van ingescand. En dit is het kado geworden.



Ook heb ik nog een kaartje voor mijn moeder gemaakt. Het idee komt uit het boek scrapcards en is van Tiets Wolfard




Ook heb ik nog een kerstkaartje gemaakt nar een idee van Nina Jansen, wederom ook uit het boek scrapcards. Er staan genoeg kaartjes in voor een heleboel inspiratie.


En dan heb ik nog een kaartje gemaakt voor een trouwdag. Gewoon omdat ik het een leuk kaartje vind en voor mijn vooraad kaarten. Dit idee is van Jeanet.



6 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een leuk kadootje heb je voor je moeder gemaakt. Leuk hoor met die oude foto's. En je kaartjes zijn ook super. Je bent lekker bezig geweest.

Tiets zei

wat geweldiggg ziet het eruit zeg! leuk dat je de kaartjes hebt nagemaakt!

Wendy zei

mooi kado hoor voor je moeder je kaartjes zien er ook super uit.

*~SCRAP-GEK~* zei

het ziet er allemaal helemaal toppie uit Heidie! je moeder zal er vast super blij mee zijn joh! fijne zondag nog! groetjes marije.

Je@net zei

Wow Heidie, jij bent lekker bezig geweest!!
Super dat cadeautje voor je moeder!! Hartstikke leuk gedaan!
En je kaarten zijn echt keigaaf joh!! Toppie meis!!

Janny zei

waauw Heidi wat ben je lekker bezig geweest en wat een gave dingen heb je gemaakt!