Pagina's

zaterdag 27 oktober 2007

getagd

Ik ben getagd door Jeanet en Tamara.
Banen die ik heb gehad:
1. schoonmaakwerk in de schoolvakantie
2. stage gelopen en vakantiewerk in de keuken van een restaurant
3. werken in een metaalfabriek

Films die ik altijd wel kan kijken:
1. Kijk niet zo vaak films maar Disneyfilms die kan ik altijd wel kijken

T.v. programma's die ik altijd kijk:
1. klusprogramma's
2. medische programma's
3. kookprogramma's
4. soaps

Plaatsen waar ik gewoond heb:
1. Silvolde
2. Doetinchem

Favoriete eten:
1. Thais eten
2. Turks eten
3. Italiaans eten
4. stampot boerenkool of zuurkool

favoriete kleuren:
1. blauw
2. bruintinten
3. zwart
4. velle kleuren

Plaatsen waar ik nu wel zou willen zijn:
1. In een lekker warm land
2. Canada
3. Afrika
4. Thailand

Namen die ik nooit gebruiken zou voor mijn kinderen:
1. Heidie
2. Kristel
3. Kim
4. Lianne
5. Mark

En dit zijn de dingen waar ik dankbaar voor ben:
1. Mijn man Marco die me altijd steunt en erg gewoon altijd voor me is
2. Mijn ouders die altijd voor me klaar staan
3. Mijn vriendinnen Femke en Brenda gewoon omdat ze zulke goede vriendinnen zijn
4. Mijn hobby scrappen, daar heb ik heel veel plezier in
5. Mijn gezondheid. Ook al mankeer ik wat want ik weet dat het altijd erger kan.
En met medicijnen is er goed met COPD(chronische bronchitis) te leven.
6. Dat ik soms(als ik tijd heb) lekker mag komen scrappen bij Jeanet, samen met
Marije en Tamara. En dat is altijd erg gezellig

Ook heb ik nog twee kaartjes gemaakt. Een voor mijn vriendin waar we zaterdag zijn geweest.
En een voor Tamara en Maikel om hun te feleciteren met hun zwangerschap.
En dan heb ik nog een theedoos gemaakt voor mijn schoonzus die woensdag jarig was. De theedoos heb ik beplakt met papier en daarna geplastificeerd. Heb hem op een dienblad gezet met twee theeglazen en twee schoteltjes om je theezakjes op te doen en twee doosjes met thee.



3 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk om dit allemaal zo over je te lezen Heidie!!
En wat een gave kaarten heb je gemaakt!! En die theedoos, super joh!!

Janny zei

leuk om zo iets meer over je te weten Heidi en wat een leuke dingen heb je weer gemaakt, super!!

Wendy Schoonhoven zei

Je kaartjes zijn mooi geworden Heidi en je theedoos is ook erg leuk. Heb je een heel leuk cadeau van gemaakt...xxx Wendy.